top of page
  • Kāpēc tas ir svarīgi Jūsu uzņēmumam?
    Tērējiet mazāk, iegūstiet vairāk – optimizējiet kampaņu budžetu Atklājiet, kāpēc lietotāji nepabeidz pirkumu vai reģistrāciju Pieņemiet lēmumus, balstoties uz datiem, nevis minējumiem Iegūstiet pārskatāmu ieskatu savās mārketinga aktivitātēs
  • Kā notiek sadarbība?
    Bez maksas situācijas izvērtējums – nodrošiniet piekļuvi Analytics, Google Ads u.c. saistītajiem rīkiem, vai īsu aprakstu, kas jāpārbauda Izveidojam konkrētus priekšlikumus un datu pārskatus Ieviešam vai nododam ieviešanai konkrētas rekomendācijas Mēram rezultātus un sekojam līdzi, vai tiek panākts uzlabojums
  • Ar kādām situācijām biežāk saskaramies?
    Mums ir daudz klikšķu, bet maz pirkumu – kāpēc? Kuras kampaņas strādā vislabāk? Kurā mājas lapas sadaļā lietotāji pazūd? Vai būtu jāpalielina budžets Performance Max kampaņai vai meklēšanas tīklam? Vai reklāmas ietekmē arī organisko trafiku?
pexels-codioful-7130472.jpg

Datu analīze digitālajā mārketingā 

Palīdzam uzņēmumiem saprast, kā tiešām tiek izlietots viņu mārketinga budžets – kuras aktivitātes nes rezultātu, kur rodas zudumi un kā ar datu analīzes palīdzību optimizēt reklāmas kampaņas tā, lai iegūtu vairāk konversiju par zemāku cenu. Identificējam spēcīgākos kanālus, neefektīvos klikšķus un palīdzam pārstrukturēt ieguldījumus, lai katrs eiro strādātu efektīvāk.

Ko mēs piedāvājam?

Mājas lapas un kampaņu datu analīze

  • Analizējam apmeklētāju uzvedību, izmantojot Google Analytics 4, Hotjar, Microsoft Clarity u.c. rīkus.

  • Identificējam, kur lietotāji aiziet prom, kur pazaudējam potenciālās konversijas

  • Veicam piltuvju analīzi un satura iesaistes mērījumus


Konversiju optimizācija un kampaņu uzlabošana

  • Izvērtējam, kuras kampaņas nes labāko CPA (Cost per Action) vai ROAS (Return on Ad Spend)

  • Palīdzam pārstrukturēt budžetus, lai vairāk līdzekļu nonāktu ienesīgākajās kampaņās

  • Sniedzam rekomendācijas par auditoriju, atslēgvārdu un reklāmas veidu efektivitāti


Google Tag Manager iestatīšana un notikumu sekošana

  • Uzstādām GTM tagus, lai mērītu klikšķus uz dažādiem elementiem - telefona nr., e-pasta u.c., pirkšanās darbības u.c.

  • Nodrošinām, ka Google Analytics dati ir maksimāli precīzi un uz tiem var paļauties


Ietekmējošo faktoru un datu sakarību analīze

  • Pārbaudām sakarības starp dažādiem faktoriem – piemēram, vai reklāmu skatījumu skaits ietekmē organiskās trafika izmaiņas, vai konversiju skaitu ietekmē konkrētas lapas apmeklējums

  • Sniedzam vienkāršus, biznesam saprotamus secinājumus

“Jauno pieteikumu un studentu skaits, kas vēlas mācīties tieši mūsu mācību iestādē, pieaudzis apmēram piecas reizes.”

Laura KalniņaEiropas Tālmācības vidusskolas vadītāja

Patīk strādāt ar Mārtiņu, jo viņš ir normāls cilvēks. Saprot, ko dara.  Ļoti noderīgas ir ik mēneša atskaites. Mārtiņš izstāsta, ko klienti dara mūsu mājas lapā, no kādiem kanāliem nāk, kas mums nes vislielāko pienesumu un kas, varbūt, nedod rezultātu. Mārtiņš delikāti un pamatoti piedāvā savas idejas un redzējumu, bet neuzbāžas.

Aldis Stūriška, “Grantiņi1”  īpašnieks.

Mūsu produkti ir specifiski, taču  rūpīgi tiek strādāts, izmēģināti dažādi Google reklāmas veidi, lai atrastu labāko risinājumu, kā palielināt pirkumu skaitu interneta veikalā. Iepriekš esam sadarbojušies ar vairākiem Google mārketinga speciālistiem, taču šādu Google pakalpojumu redzu pirmo reizi. 

Vineta Damberga, zoopreču interneta veikala ZOONA vadītāja.

Ko klienti saka par mums

Uzziniet, kā tiek realizēts Jūsu reklāmas budžets – piesakoties!

bottom of page