
EMIND
Digitālā mārketinga aģentūra, kas palīdz uzņēmumiem sasniegt un pārsniegt savus mērķus, balstoties uz skaitļiem, optimizāciju un ciešu sadarbību. Veiksmīgs bizness rodas tur, kur satiekas stratēģija, dati un radošums.
Stāsts un misija
Mārketings nevar balstīties tikai uz intuīciju. Tāpēc katrs lēmums tiek pamatots ar datiem, secinājumiem un pastāvīgu pilnveidi.
EMIND radās ar skaidru mērķi - apvienot profesionālu digitālā mārketinga ekspertīzi ar padziļinātu datu analīzes pieredzi, lai klienti saņemtu rezultātus: augstāku redzamību, vairāk klientu un lielāku atdevi no ieguldījumiem.
Sadarbība ar uzņēmumiem, kas vēlas
-
optimizēt reklāmas ieguldījumus un palielināt to efektivitāti,
-
izmantot datus stratēģiskai izaugsmei,
-
izveidot mājas lapu, uzlabot tās veiktspēju un SEO rezultātus,
-
pārvarēt tirgus izaicinājumus ar datos balstītu pieeju.


Pieredze - stāst, kas iedvesmo pieeju
Uzņēmumu pārstāv Mārtiņš Tirzītis - digitālā mārketinga speciālists ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi biznesu konsultēšanā par mārketinga stratēģijām, reklāmas kampaņu vadību, datu analīzi un mājas lapu izstrādi. Specializācija ietver Google Ads (t.sk. soc. tīklu) kampaņu izveidi un optimizāciju, Google Analytics datu analīzi, kā arī datos balstītu stratēģiju izstrādi, lai sasniegtu maksimālu atdevi. Klienti apkalpoti dažādās nozarēs, sasniedzot vidējo ieguldījuma atdevi (ROI) virs 600% un reklāmas izmaksu un pārdošanas attiecību (ad spend-to-sales ratio) līdz pat 13%.
Papildus maksas reklāmai ir liela pieredze SEO un mājas lapu izstrādes jomā, palīdzot uzņēmumiem izveidot tehniski kvalitatīvas, lietotājam draudzīgas un meklētājos labi pozicionētas vietnes.
Specializācija un pakalpojumi
Google Ads reklāma - pilns cikls no stratēģijas izstrādes līdz optimizācijai. Search, Display, Performance Max, Video un Remarketing kampaņas, nodrošinot augstu atdevi un mērķtiecīgu budžeta izmantošanu.
Mērķauditoriju izpēte un segmentēšana - padziļināta datu analīze un lietotāju uzvedības izpēte, lai reklāmas sasniegtu īsto klientu īstajā brīdī un ar atbilstošu vēstījumu. Tas ļauj samazināt nevajadzīgus klikšķus un palielināt reklāmas atdevi.
Datu analīze un pārskati (GA4, GTM, Data Studio u.c.) - veidojam pielāgotus pārskatus un datu modeļus, palīdzot uzņēmumiem pieņemt datu balstītus lēmumus.
Mājas lapu izstrāde un SEO optimizācija - funkcionālu, modernu un meklētājiem draudzīgu lapu izveide ar fokusētu SEO struktūru un satura stratēģiju. Pieredze darbā ar WordPress, Joomla, WIX, Mozello, Mono, kā arī SEO rīkiem Ahrefs, SEMrush, Screaming Frog u.c.
Konversiju optimizācija (CRO) - no reklāmas līdz mājaslapas struktūrai: testi, analīze un uzlabojumi, lai palielinātu klientu piesaistes efektivitāti.
Stratēģiskā konsultācija digitālajā mārketingā - ilgtermiņa stratēģija, integrēts SEO, reklāmas platformas un analītiku vienotā sistēmā.
Sertifikāti, kompetences un pievienotā vērtība
Sertifikāti un tehniskās prasmes:
-
Google Ads sertifikāts (Search, Display, Video, Performance Max)
-
Ekspertīze Google Analytics 4 (GA4)
-
Ekspertīze Google Tag Manager (GTM) un Data Studio datu vizualizācijas
-
Sertifikāts: Data Scientist ar Pytho, Machine Learning with Big Data, Supervised Learning with Scikit-learn, Big Data Specialization, Graph Analytics for Big Data
-
Pieredze ar HTML, CSS, JavaScript, PHP, JSON, Python un R datu analīzē un SEO
Izglītība:
-
Maģistra grāds ekonomikā, specializācija Lielo Datu Analīze - RISEBA University of Applied Sciences
-
Bakalaura grāds komunikācijā un medijos - Biznesa augstskola Turība
Pievienotā vērtība:
-
Starpdisciplināra pieeja - mārketinga stratēģijas, kas balstītas uz datiem, komunikāciju un tehnoloģijām, to savstarpējā integrācija.
-
Data-driven pieeja - katrs lēmums tiek pamatots ar datiem, nevis pieņēmumiem.
-
Cieša sadarbība ar klientu - Jūsu digitālais partneris, nevis ārējs piegādātājs.
-
Caurspīdīgums un regulāra atskaišu sniegšana - Jūs vienmēr zināt, kā tiek izmantots budžets un kādi ir rezultāti.
-
Elastība un individuāla pieeja - pielāgota stratēģija katra uzņēmuma specifikai, mērķiem un auditorijai.
-
Nepārtraukta attīstība un inovācija - aktīva izsekošana tirgus tendencēm un AI tehnoloģiju attīstībai, lai piedāvātu mūsdienīgus risinājumus.