
Pieeja darbam ar klientiem
Pielāgota pieeja
Mēs cieši sadarbojamies ar katru klientu, lai izprastu un atbilstoši reaģētu uz viņu specifiskajām nozares prasībām.
Aktīva komunikācija
Uzturam nepārtrauktu dialogu ar klientiem, organizējot regulāras tikšanās un nodrošinot atsaucīgu atbildi uz jebkādiem jautājumiem.
Profesionālisms
Esam augsti kvalificēti un pieredzējuši, gatavi dalīties ar zināšanām, lai klienti varētu pilnībā izprast mārketinga procesus un to ietekmi.
Elastīgas saistības
Sadarbību ar klientiem balstām uz uzticību. Tas ļauj mums pielāgoties mainīgajām klientu vajadzībām un nodrošina, ka viņi jūtas brīvi izvēloties mūs tik ilgi, cik tas ir nepieciešams.
Darba pieeja EMIND ir rūpīgi izstrādāta, lai nodrošinātu ātru un mērķtiecīgu sadarbību ar katru klientu. Sākam ar dziļu izpratni par Jūsu uzņēmuma specifiku, mērķiem un izaicinājumiem, lai izveidotu pilnībā pielāgotu risinājumu.

1. Sākotnējā konsultācija: Vispirms notiek sākotnējā tikšanās, kur mēs iepazīstamies ar Jūsu uzņēmumu un apspriežam Jūsu vajadzības. Šajā posmā apmaināmies ar idejām un definējam galvenos mērķus.
2. Detalizēta vajadzību analīze: Pēc pirmās tikšanās veicam detalizētu vajadzību un resursu analīzi. Tas ietver datu ieguvi, esošo procesu izvērtēšanu un potenciālu iespēju identifikāciju.
3. Plāna izstrāde: Ar iegūto informāciju mēs izstrādājam plānu, kas ir pielāgots tieši Jūsu uzņēmuma vajadzībām. Izvēlamies atbilstošākos rīkus un metodes, lai nodrošinātu maksimālu sniegumu.
Sākotnējā plānošana

4. Īstenošana un vadība: Pēc plāna apstiprināšanas mēs sākam tā īstenošanu. Šajā posmā nodrošinām, ka visi procesi norit gludi un ātri, patstāvīgi komunicējot ar Jūsu komandu.
5. Uzraudzība un optimizācija: Mēs regulāri pārskatām projekta gaitu un rezultātus, nodrošinot, ka tie atbilst sākotnēji izvirzītajiem mērķiem. Nepieciešamības gadījumā veicam korekcijas, lai optimizētu pieeju un panāktu labākus rezultātus.
6. Atbalsts un apmācība: EMIND piedāvā arī nepārtrauktu atbalstu un apmācību, lai Jūsu komanda varētu pilnvērtīgi izmantot ieviestos risinājumus.
Realizācija
Patīk tas, ka katru mēnesi ir reālas tikšanās ar reklāmu datu analītiķi, saprotamas atskaites par rezultātiem un stratēģija vēl labākiem rezultātiem.
Andrejs Voronovs, SIA “Remson” vadītājs.
Patīk strādāt ar Mārtiņu, jo viņš ir normāls cilvēks. Saprot, ko dara. Ļoti noderīgas ir ik mēneša atskaites. Mārtiņš izstāsta, ko klienti dara mūsu mājas lapā, no kādiem kanāliem nāk, kas mums nes vislielāko pienesumu un kas, varbūt, nedod rezultātu. Mārtiņš delikāti un pamatoti piedāvā savas idejas un redzējumu, bet neuzbāžas.
Aldis Stūriška, “Grantiņi1” īpašnieks.
Datu analītika mums ir palīdzējusi veikt tirgus izpēti Skandināvijas tirgū, saprast, kādu produktu vēlas klients. Attiecīgi - veidot mērķtiecīgāku piedāvājumu un sasniegt vairāk ieinteresētu potenciālo klientu.
Ervīns Upmalis, “Sila Stils” mārketinga vadītājs.