
Google Ads reklāmas risinājumi Jūsu biznesam
Specializējamies dažādu Google Ads reklāmas veidu izmantošanā, lai nodrošinātu maksimālu rezultativitāti. Mūsu pieeja balstās uz rūpīgi izstrādātu reklāmas plānus, kas apvieno tādus formātus kā Search Network, Performance Max un citus. Veicot padziļinātu analīzi, mēs izvēlamies Jūsu uzņēmumam un nozares specifikai vispiemērotāko reklāmas veidus, lai nodrošinātu optimālu atdevi un lietderīgu reklāmas budžeta izmantošanu.

Google Ads reklāmas veidi
Atslēgvārdu reklāma (Search Network)
Atslēgvārdu reklāma (Search Network) ir viens no tiešākajiem un efektīvākajiem Google Ads reklāmas veidiem. Šīs reklāmas tiek rādītas Google meklētājā un partneru vietnēs tieši tajā brīdī, kad cilvēks ievada meklēšanas lodziņā konkrētu atslēgvārdu vai frāzi, kas saistīta ar jūsu produktu vai pakalpojumu. Tā ir iespēja uzrunāt potenciālos klientus mirklī, kad viņi jau izrāda interesi un ir tuvāk pirkuma lēmumam.
Reklāmas parasti parādās virs vai zem Google meklēšanas rezultātiem kā teksta sludinājumi. Tās ir pielāgotas lietotāja meklēšanas nodomam – piemēram, ja kāds meklē "logu maiņa Rīgā", viņam tiek parādīta reklāma, kas atbilst šim pieprasījumam. Labi uzrakstīta reklāma ar precīzu piedāvājumu palīdz lietotājam ātri saprast, ka viņš ir nonācis pareizajā vietā.
Ieguvumi:
-
Sasniedziet klientus īstajā brīdī
Uzrunāsim cilvēkus tieši tad, kad viņi jau meklē Jūsu pakalpojumu vai produktu, tādējādi palielinot iespēju iegūt jaunus klientus. -
Maksimāla efektivitāte – maksājat tikai par klikšķiem vai pat mērķa darbību
Jūs maksājat tikai tad, kad cilvēks uzklikšķina uz reklāmas un nonāk jūsu mājaslapā. Turklāt iespējams precīzi izmērīt konkrētu darbību (piemēram, pirkuma, pieteikuma vai zvana) izmaksas, noteikt tās kā mērķus un attiecīgi optimizēt kampaņas izmaksas. -
Skatāmi un izmērāmi rezultāti
Skaidri redzat, kuras atslēgvārdu frāzes piesaista klientus un kuri sludinājumi strādā vislabāk. -
Ātra un mērķēta klientu piesaiste
Šī ir viena no tiešākajām metodēm, kā ātri sasniegt klientus, kuri ir tuvāk pirkuma vai pieteikšanās lēmumam.
Uzziniet, kā uzrunāt potenciālos klientus!
Displeja tīkla reklāma (Display Network)
Displeja tīkla reklāmas (Display Network) ļauj sasniegt potenciālos klientus ārpus Google meklētāja – vietnēs, mobilajās lietotnēs, YouTube un citos Google partneru tīklos, kur lietotāji pavada laiku ikdienā. Šis reklāmas veids darbojas, rādot vizuālas (banneru) reklāmas lietotājiem, balstoties uz viņu interesēm, uzvedību internetā, demogrāfiju vai iepriekšēju mijiedarbību ar jūsu mājaslapu.
Displeja reklāmas ir efektīvs veids, kā piesaistīt uzmanību ar vizuāli pievilcīgu saturu, stiprināt zīmola atpazīstamību un atkārtoti uzrunāt apmeklētājus, kuri nav veikuši vēlamo darbību (piemēram, pirkumu vai pieteikšanos). Displeja reklāmas palīdz uzrunāt auditoriju agrāk – vēl pirms viņi sāk aktīvi meklēt.
Ieguvumi:
-
Stipriniet zīmola atpazīstamību
Sasniedziet plašu auditoriju ar vizuāli pamanāmām reklāmām, kas palīdz veidot atpazīstamību un uzticību jūsu zīmolam. -
Piesaistiet jaunus un esošos klientus
Uzrunājiet gan jaunu auditoriju, gan atkārtoti piesaistiet mājaslapas apmeklētājus ar personalizētām reklāmām. -
Kontrolējiet izmaksas un rezultātus
Mēs palīdzam optimizēt budžetu, lai iegūtu maksimālu efektu – vairāk klikšķu, iesaistes vai konversiju par saprātīgām izmaksām. -
Atšķirieties no konkurentiem
Ar radošiem vizuālajiem risinājumiem Jūs varat piesaistīt uzmanību, kad konkurenti vēl nav uzsākuši aktīvu komunikāciju.
Uzziniet, kā uzrunāt potenciālos klientus!
Remārketings (Remarketing)
Remārketings ir reklāmas veids, kas ļauj atkārtoti sasniegt cilvēkus, kuri jau ir apmeklējuši jūsu mājaslapu, bet nav veikuši vēlamo darbību – piemēram, nav iegādājušies produktu vai nav pieteikušies pakalpojumam. Reklāmas tiek rādītas visā Google Displeja tīklā, tostarp YouTube un mobilajās lietotnēs, kā arī Google meklēšanas rezultātos.
Šī pieeja palīdz atgādināt par jūsu piedāvājumu un motivēt potenciālos klientus atgriezties, lai pabeigtu iesākto.
Ieguvumi:
-
Veiciniet pārdošanu
Atgādiniet interesentiem par jūsu produktu vai pakalpojumu, kad viņi jau ir izrādījuši interesi. -
Realizējiet mērķa segmentu
Piesaistiet apmeklētājus, kuri pameta mājaslapu neveicot mērķa darbības. -
Veidojiet zīmola uzticamību
Regulāra redzamība dažādos kanālos palīdz nostiprināt zīmola atpazīstamību un uzticamību. -
Efektīvi izmantojiet reklāmas budžetu
Reklāmas tiek rādītas tikai tiem, kas jau interesējušies, tāpēc investīcija ir mērķēta un rezultatīva.
Uzziniet, kā uzrunāt potenciālos klientus!
Performance Max
Performance Max ir visaptverošs reklāmas veids, kas ļauj sasniegt klientus dažādos Google kanālos. Reklāmas tiek rādītas Google meklēšanas rezultātos, YouTube, Gmail, Google kartēs, Displeja tīklā un Discover sadaļā. Sistēma izmanto mākslīgo intelektu, lai kombinētu tekstu, attēlus un video, optimizējot rādīšanu tiem lietotājiem, kuri, visticamāk, veiks vēlamo darbību – piemēram, iegādāsies produktu, pieteiksies vai sazināsies.
Šī pieeja nodrošina maksimālu pārklājumu un izmanto reāllaika signālus (piemēram, lietotāja nodomu vai uzvedību), lai reklāmas rādīšana notiktu precīzākajā brīdī un vietā.
Ieguvumi:
-
Sasniedziet klientus neatkarīgi no tā, kur viņi atrodas
Aptveriet dažādus Google kanālus, tostarp YouTube un Google Maps, lai nodrošinātu plašu un mērķētu redzamību. -
Veiciniet konversijas
Tiek izmantoti viedie algoritmi, lai reklāmas parādītos tieši tiem cilvēkiem, kuri, visticamāk, veiks pirkumu vai sazināsies ar jums. -
Gūstiet dziļāku izpratni par auditoriju
Dažādi pārskati ļauj uzzināt, kādi segmenti reaģē vislabāk – tas palīdz precīzāk pielāgot reklāmas un komunikācijas stratēģiju. -
Datos balstīti rezultāti
Performance Max apvieno datus un mākslīgā intelekta iespējas, lai nodrošinātu efektivitāti un augstāku atdevi no investīcijām.
Demand Gen
Demand Gen ir Google Ads jaunākās paaudzes reklāmas veids, kas paredzēts, lai piesaistītu jaunu auditoriju un veidotu interesi par Jūsu piedāvājumu vizuāli pievilcīgiem banneriem. Šīs kampaņas tiek rādītas YouTube, Gmail un Google Discover — platformās, kur cilvēki pavada laiku, meklējot iedvesmu vai patērējot saturu, nevis aktīvi meklējot konkrētu preci vai pakalpojumu.
Demand Gen apvieno radošus vizuālos materiālus ar viedo mērķēšanu, lai veidotu emocionālu saikni ar auditoriju agrīnajā pirkuma lēmuma posmā. Kampaņu mērķis var būt gan tiešā pārdošana, gan jaunu potenciālo klientu ģenerēšana, gan zīmola atpazīstamības veidošana.
Ieguvumi:
-
Sasniedziet jaunu auditoriju īstajā brīdī
Demand Gen palīdz uzrunāt cilvēkus, kuri sāk interesēties, kā arī ir atvērti jaunām idejām un piedāvājumiem. -
Radiet zīmola atpazīstamību ar ietekmi
Reklāmas tiek integrētas lietotāju ikdienas saturā – piemēram, YouTube video plūsmā vai Discover ieteikumos – tādējādi jūsu zīmols kļūst pamanāms un atmiņā paliekošs. -
Palieliniet klikšķus un pārdošanu
Vizuāli bagātīgas reklāmas ar viedu mērķēšanu motivē auditoriju rīkoties – apmeklēt mājaslapu, pieteikties vai iegādāties. -
Apvienojiet estētiku ar datu jaudu
Savienojiet pārdomātus vizuālos materiālus ar Google algoritmiem, lai veicinātu rezultātus gan zīmola veidošanā, gan pārdošanā.
YouTube video
YouTube video reklāmas ir efektīvs veids, kā uzrunāt auditoriju ar vizuālu stāstu. Reklāmas tiek rādītas YouTube platformā – pirms video, video laikā vai kā atsevišķi ieteikumi. Atkarībā no kampaņas mērķa tās var palīdzēt gan veidot zīmola atpazīstamību, gan veicināt tiešu pārdošanu vai atkārtotu piesaisti.
Šis reklāmas veids ļauj sasniegt auditoriju dažādās ierīcēs, vienlaikus mērķējot pēc interesēm, uzvedības un citiem signāliem. Ar YouTube reklāmām iespējams veidot emocionālu saikni ar skatītāju, skaidri izstāstīt vērtību piedāvājumu un motivēt uz rīcību.
Ieguvumi:
-
Attēlojiet savu stāstu
Video formāts ļauj uzrunāt auditoriju daudz personiskāk un ar lielāku ietekmi nekā teksta vai attēlu reklāmas. -
Sasniedziet precīzi atlasītus cilvēkus
Mēs palīdzēsim sasniegt tos lietotājus, kuri visdrīzāk ir ieinteresēti Jūsu produktā vai pakalpojumā – balstoties uz interesēm, uzvedību un skatīšanās paradumiem. -
Veiciniet pārdošanu un zīmola atpazīstamību vienlaikus
Ar dažādiem formātiem iespējams vienlaikus gan izglītot auditoriju, gan aicināt veikt konkrētu darbību – piemēram, apmeklēt mājaslapu vai iegādāties. -
Ietaupiet budžetu, maksājot tikai par skatīšanos
Daudzos gadījumos maksājat tikai tad, ja lietotājs skatās video vismaz 5 sekundes vai veic darbību – tādējādi investīcija reklāma tiek izmantota efektīvi.
Vienmēr var rēķināties aroperatīvu komunikāciju, ieinteresētu attieksmi tieši mūsu uzņēmuma specifikā un profesionālu servisu. Speciālisti ir zinoši un ar ilggadēju pieredzi savā jomā - lieliski pārzina Google dažādās reklāmas iespējas (Google ads, remarketings, Youtube video ads u.c.), kā arī seko līdzi jaunumiem.
Marika Kušnire,“Vinteko” mārketinga vadītāja.
Patīk strādāt ar Mārtiņu, jo viņš ir normāls cilvēks. Saprot, ko dara. Ļoti noderīgas ir ik mēneša atskaites. Mārtiņš izstāsta, ko klienti dara mūsu mājas lapā, no kādiem kanāliem nāk, kas mums nes vislielāko pienesumu un kas, varbūt, nedod rezultātu. Mārtiņš delikāti un pamatoti piedāvā savas idejas un redzējumu, bet neuzbāžas.
Aldis Stūriška, “Grantiņi1” īpašnieks.
Mūsu produkti ir specifiski, taču rūpīgi tiek strādāts, izmēģināti dažādi Google reklāmas veidi, lai atrastu labāko risinājumu, kā palielināt pirkumu skaitu interneta veikalā. Iepriekš esam sadarbojušies ar vairākiem Google mārketinga speciālistiem, taču šādu Google pakalpojumu redzu pirmo reizi.
Vineta Damberga, zoopreču interneta veikala ZOONA vadītāja.